Saturday 16 August 2014

PELUANG KEHILANGAN 75% LEBIH LEMAK DENGAN ESP




Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO' (non-Gemetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.

Manfaat Utama

>> Awet Muda - asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, dan lain-lain. Pengambilan ESP secara kerap menyerlahkan rahsia awet muda

>> Baik untuk hormon - kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol , mencegah osteoporosis dan sakit jantung

>> Baik untuk Prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopous dan pembesaran prostat

>> Kulit remaja - meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat pembaikan luka dan mengurangkan kesan parut serta menjadikan kulit berseri dan anjal.

>> Pembekal tenaga berpanjangan - memberi rasa kenyang & membekal tenaga dengan segera. Baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia, tekanan serta meningkatkan sistem imun tubuh.

>> Membaiki Pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan penuaan.

>> Membaiki memori - meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

 >> Menurunkan berat badan - mereka yang mengamalkan diet protein tinggi berpotensi mengurangkan 75% lebih lemak berbanding diet biasa.




AKIBAT KEKURANGAN PROTEIN

Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi di dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, pertumbuhan terbantut, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, dan akhirnya membawa kepada KEGAGALAN FUNGSI ORGAN. 


APA TUNGGU LAGI?

ZETA 019-228 2174

0 comments:

Post a Comment