Tuesday 8 July 2014

TESTIMONI SET KURUS - SHAKLEE MEMANG TERBAIKLAH!!

Bismillahirrahmanirrahim...

testimoni pengguna set kurus yang berpuas hati :-)



Waahhhh...hari ni customer saya dah masuk keje lepas cuti bersalin... nampak saya jer... dia terus peluk...  

"TQ Ta...aku dah slim...hehe..." 

Memang nampak perubahan yang sungguh besar pada dia...Saya terus tanya, berapa kg turun?

Before pregnant - 72kg 
Masa pregnant - 83kg 
Sekarang - 65kg 

Wowww!!! Penurunan 18kg!! Tak sampai 2 bulan. In fact, dia turun lebih banyak dari sebelum pregnant!

Tanpa diminta, dia terus bercerita...

"...production susu pun tip-top...tak cair...best!! Bulan puasa ni aku sahur dengan ESP jer... kenyang... yang penting, production tetap jalan macam biasa..."

"lepas deliver, seminggu tak "membuang" sampai terpaksa beli ubat masuk ikut "tuuuttttt".... lepas ambil alfalfa...alhamdulillah, tiap2 hari tak miss...memang lawas perut aku"

"Aku nak order lagi. Husband aku pun nak jugak. Tak boleh jadi sayang kurus sorang, katanya..."

Sebelum balik tadi, saya terus hantar set yang dia order... 

Tersenyum lebar dia...



Alhamdulillah...



0 comments:

Post a Comment